Co to je? Co to jako znamená? To jako budu platit já? To jsou velmi časté dotazy, týkající se limitů asistenčních služeb. Co to tedy limit asistenčních služeb vlastně je?
Velmi často se stává, že klienti pojmu limit asistenčních služeb vůbec nerozumí. Dokonce se mi stalo, že když jsem jedné klientce oznámil, že limit na asistenční služby je čtyři tisíce korun, sdělila mi, že "to teda ne, takhle drahý služby si můžeme nechat". Pochopila to prostě tak, že to bude platit ona.
Pravý opak je pravdou. Limit 4 tisíce korun na asistenční služby znamená, že my jako asistenční služba hradíme veškeré náklady do této výše, hradíme tedy veškeré služby, které "nepřesáhnou" 4 tisíce (v tomto případě). Vy hradíte pouze náklady, které tento limit přesáhnou, to znamená, že cokoliv nad 4 tisíce korun zacálujete z vlastního, kapíto?
Pořád nekapíto? Tak jinak. Konkrétní příklad.
Porucha. Váš plechovej miláček stávkuje. Prostě nejede a vy víte, že baterkou to není, takže na místě se to nevyřeší. Potřebujete odtah. Pokud jste klientem například pojišťovny Generali, máte nárok na odtah do domovského servisu či na jakékoliv místo, které si určíte. Ovšem pozor - POUZE DO VÝŠE LIMITU ASISTENČNÍCH SLUŽEB.
Cena za odtah vašeho vozu do místa vzdáleného 30 kilometrů vychází cca na tisíc korun včetně DPH. Výborně. Do limitu jsme se vešli, náklady hradíme my, asistenční centrála.
No jo, ale co když má někdo poruchu v Hodoníně, ale odtáhnout auto chce do domovského servisu v Chebu? Podle mapy to vychází na pěkných 445 kilometrů.
Na kolik takový odtah vyjde? Plus mínus na devět a půl tisíce korun včetně DPH.
Konkrétní ceny z důvodu zachování obchodního tajemství zde není možné psát.
Pokud ale máte limit na asistenční služby 4 tisíce korun včetně DPH, budete za odtah z Hodonína do Chebu doplácet 5500 českých korun včetně DPH.
Doufám tedy, že už všichni chápou, co znamená limit asistenčních služeb:-)
Limity asistenčních služeb si každý můžete najít na stránkách své pojišťovny.
0 komentářů:
Okomentovat