Tak jsme to konečně spustili. 1224 - Linka pomoci řidičům. Konečně je to tady, funguje to a radost můžeme mít všichni. Vy i my.
Tak předně, k čemu to vlastně je?
Telefonní číslo 1224 využijete v případě nouze, tedy v případě nehody či poruchy vašeho vozidla. Pro vás je hlavní výhoda v tom, že si nemusíte pamatovat telefonní číslo na asistenční službu své pojišťovny. (Kam jsem tu kartičku dal, sakra? Dyť tady někde byla!)
Číslo 1224 je lehce zapamatovatelné. Prostě si vždycky vzpomeňte na hodiny, co máte doma na stěně a říkejte si poledne, půlnoc, poledne, půlnoc, poledne, půlnoc a ono to samo přejde do digitálního dvanáct, dvacet čtyři, dvanáct, dvacet čtyři:-)
No a to je celý.
Vy si musíte pamatovat pouze 1224 - jednoduché a geniální.
No a my? My na druhém konci telefonní linky se pouze zeptáme, u které pojišťovny jste pojištěni a na danou pojišťovnu vás přepojíme. Pokud nevíte, u které jste pojišťovny, zeptáme se vás na registrační značku vozu, vaši pojišťovnu si dohledáme sami na stránkách České kanceláře pojistitelů a pak vás přepojíme.
Tím hovor končí. Jednoduché a geniální.
Prvotní příčinou zřízení této linky je urychlení odtahu nepojízdného vozu z pozemních komunikací po nehodě nebo při poruše, tím přispějeme k rychlé obnově bezpečnosti a plynulosti silničního provozu a snížíme tak riziko vzniku další škody v důsledku překážejícího nepojízdného vozidla.
Toto číslo využijte také v případě, že chcete mít jistotu, že bude vše realizováno profesionálně a za standardní ceny. Minimalizujete tak riziko, že si vás vyčíhnou lovci nehod, a ti vám ty ceny potom tak NAPÁLEJ, že se z toho... nestačíte divit:-)
Pojišťovna vám totiž asistenční služby odmítne uhradit, protože odtah nebyl realizován přes jejich asistenční centrálu. (Aha? Když to já jsem nevěděéél...)
0 komentářů:
Okomentovat