5. dubna 2015

Neumí sésky? Nevádi. Lec spík ingliš - Opel Movano, porucha u Příbrami

Příchozí email z rakouské pobočky. Opel Movano, porucha u obce Jesenice, řidič je sice Rakušan, ale komunikace v němčině údajně nemožná, mluví ale prý trochu česky, tak mu mám zavolat a domluvit se, kde vlastně je.


Volám klienta. Je rakouská státní občan, ale trochu mluvit česky. Dle přízvuku pochází z nějaké země na východ od nás.

(Oh, yeah, super:-) on umí trochu česky, já umím trochu německy, trochu rusky, což vyústí v jediné možné řešení:)

Já: Ok, so, let's speak English.

KL: Neumim ingliš.


Česko-rusko-slovensko-německo-anglicky se tedy bavíme o tom, co se stalo (porucha, nejde nastartovat, chcípá to za jízdy, asi problém s dobíjením, baterie v pořádku) a místě, kde se asi nachází.

KL: Jsem v lese.

Já: (Mm-hm, super.) Potřebuji to více upřesnit.

KL: Jedu z Prahy kolem Příbrami do Českých Budějovic. Jsem někde mezi obcemi Bytíz a Milín. Nebo, ne, počkejte, možná jsem ještě před Dubencem. Ne, počkejte, tady koukám do GPS a měl bych být u obce Jesenice.

Zkrátím to. Asi dvanáct minut jsme dohledávali lokalitu. Když jsme konečně zjistili, kde se asi nachází, loučím se a jdu objednávat odtahovou službu. Nejbližší servis je v Příbrami.

Objednávám odtahovou službu Fany Cars, nahlašuju lokalitu klienta a kam se potáhne.

Když je vše nahlášeno, volá klient, že se mu podařilo nastartovat, že zatím mám odtahovku odvolat.

Volám odtahovce, ruším zásah. OK, ještě nevyjeli. Žádné náklady za marný výjezd.

Za šest minut volá klient znovu. "To zas já, u Pšibrami. Zase to nejede."

Ok, tentokrát už se domlouváme stoprocentně, že zajistíme odtah, že už to nebude dále zkoušet a že počká na místě.

Volám znovu tu samou odtahovku, že klient zásah opětovně potřebuje. Domlouváme odtah do Opelu Příbram. Jelikož je ale neděle, potáhne se klientova dodávka na základnu odtahovky a teprve zítra bude přetah do servisu Opel Příbram.

KL: To ale budu potřebovat hotel.

Já. Ok, ověříme na rakouské pobočce, zda je nárok na ubytování a ozveme se.

Píšu email s žádostí o potvrzení, zda má klient nárok na ubytování. Má. Max 4 dny, max 75 eur za osobu a noc.

Volám odtahovce, zda neví o nějakém hotelu v Příbrami, kde by mohl host do pondělka přenocovat. Jo, jo, je tam hotel Belveder, tak mu to objednejte, já ho tam vysadím a auto si odvezu k sobě do úschovy.

Volám hotel Belvedere, informuju recepční o situaci a ptám se, zda by měli pro klienta volný pokoj. Mají, fajn. Rezervuju pro klienta jednolůžkový pokoj i se snídaní za 800 czk.

Volám odtahovce, že je hotel pro klienta zajištěn. Ať ho u hotelu vysadí, budou ho tam čekat.

(dramatická hudba, přichází klíčový moment celé anabáze)

Přichází email z rakouské pobočky. Volal šéf dopravní firmy, pro níž klient jezdí. Vozidlo se má odtáhnout do rakouského servisu uvedeného v příloze. Všechno objednané zrušte.

Tadá! Perfektní!

Volám odtahovku, měním vše, co bylo zatím dohodnuto. Informuju o nové situaci.

Volám hotel, ruším rezervaci.

Pak volá odtahovka, že ho teda do Rakouska odtáhnou, ale musí se připravit na cestu, přece jen je to 450 kilometrů tam a 450 zpátky.

Ještě je tedy třeba sehnat druhého řidiče a tradá do Rakous:-)


0 komentářů:

Okomentovat

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites More

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Best WordPress Web Hosting