Spousta řidičů, kteří jsou klienty pojišťovny Wüstenrot a kteří zde mají zřízeno pouze základní povinné ručení, žijí v mylné představě, že mají nárok na asistenční služby i v případě poruchy. Jenže chyba lávky.
Je to tak, přátelé. Pokud znáte někoho, kdo má u pojišťovny Wüstenrot pouze základní povinné ručení, pošlete mu tento článek, aby se nedivil, až pojede někam na výlet a jeho auto mu vypoví službu.
Pokud půjde o nehodu, což nikomu nepřeji, může být - co se týče asistenčních služeb - v klidu, protože v případě nehody má klient s povinným ručením na asistenci nárok.
Pokud však půjde pouze o poruchu a klient zavolá na asistenční centrálu, že potřebuje odtah nepojízdného vozidla, s lítostí každému takovému klientovi asistenční služby zamítneme, protože na poruchu se asistenční služby nevztahují. Bavíme se stále o základním povinném ručení.
Nezapomeňte tedy svým známým, kteří jsou klienty pojišťovny Wüstenrot, doporučit, ať si připlatí za povinné ručení extra a nebo si raději rovnou nechají zřídit havarijní pojištění, kde je nárok na asistenční služby i v případě poruchy.
A co vy ostatní, kteří máte povinné ručení u jiné pojišťovny? Víte jistě, že máte nárok na asistenční služby také v případě poruchy vozidla? Rozhodně si to zkontrolujte, protože nehoda a porucha jsou dvě úplně odlišné události.
0 komentářů:
Okomentovat