V případě poruchy u nových vozidel Renault a Dacia platí tzv. podmínka záručnosti. Co to je?
Příklad: Máte krásnou novou Lagunu. Hmmm, bože, to je nádhera. Jezdí krásně, po francouzsku, ale může se stát (pořád je to jen stroj ze součástek a dílů), že nějaká součástka vypoví službu, a vy jste pak nuceni volat koho? No, asistenční službu přece:-)
No a od nás se dozvíte jednu důležitou věc. Jsme povinni vás totiž informovat o tzv. podmínce záručnosti. A to znamená, že my (resp. námi zavolaná odtahová služba) vám Lagunu odtáhneme do nejbližšího autorizovaného servisu (přesně dle smluvních podmínek) v tuto chvíli ZDARMA.
Ovšem pak záleží na tom, jak se vyjádří garanční technik v servise. Pokud garanční technik uzná opravu jako záruční, pak vše zůstává stejné jako doposud, náklady za odtahovou službu hradíme my, asistenční centrála.
Pokud však garanční technik ze servisu uzná opravu jako nezáruční (například se zjistí, že jste až moc často brzdili úmyslně přes ručku, aby to šlo do "šmejru", jako parádička pro diváky, apod.), pak jste povinen náklady za odtahovou službu hradit vy jako klient.
Oprava u vozů Renault nebo Dacia skutečně může být uznána jako nezáruční i přesto, že na vaše vozidlo se záruka stále vztahuje. K tomu dochází velmi často v případech, kdy má na poruše vozu svůj podíl řidič a jeho styl jízdy.
Pokud tedy máte nového Renaulta nebo Dacii, pamatujte v případě poruchy na podmínku záručnosti. Předejdete spoustě nemilých překvapení.
0 komentářů:
Okomentovat