Napadlo mě, že nejlepší asi bude na začátek trochu přiblížit, co práce koordinátora asistenční centrály vlastně obnáší.
Představte si, že jedete někam autem, najednou vám začne cukat motor, ještě se doškobrtáte na nejbližší pumpu a tam prostě auto zdechne a ani neškytne.
Porucha.
Co uděláte?
Vytáhnete si samozřejmě kartičku asistenčních služeb, kterou jste dostali v pojišťovně při uzavírání smlouvy a povinném či havarijním pojištění. Na kartičce najdete telefonní číslo a zavoláte na něj.
No, a já jsem jeden z těch lidí, kteří se vám na tomto telefonním čísle ozvou.
Tady začíná moje práce.
Nejprve si vás dohledám v systému, ověřím vozidlo a poté můžeme začít řešit asistenční služby (pokud máte samozřejmě nějaké sjednané, to zjistím během toho ověření:-)
Zeptám se, co je to za poruchu, jak se auto chová, zda svítí nějaké kontrolky na palubní desce apod. Vy mi to hezky popíšete, no a pokud je auto nepojízdné jako v tomto případě, objednám pro vás odtahovou službu, která vaše vozidlo odtáhne do nejbližšího autorizovaného servisu či jiného servisu, který je schopný opravu provést.
Standardní dojezd odtahové služby je 45 minut. Jsou však i případy, kdy je odtahová služba u klienta během 10 minut, například v menších městech.
V případě, že budete chtít využít i náhradní vozidlo (po dobu opravy v servise), objednám pro vás i toto. Domluvíme se, kam a na kterou hodinu budete chtít náhradní vozidlo přistavit, a já ho tam nechám přistavit.
To je asi takový zběžný přehled práce koordinátora asistenční centrály, kterou vám budu v dalších článcích přibližovat detailněji zejména díky příkladům z praxe.
0 komentářů:
Okomentovat